11.3.2024

VeaShop: Perfektní pro efektivní fungování moderní firmy

Rádi bychom vám nabídli možnost využití nové e-shopové platformy VeaShop, která spadá pod naši divizi skupiny Veacom.

Pro všechny majitele malých i velkých firem přinášíme širokou nabídku kvalitního zboží, rozumně nastavenou cenu a mnoho dalších aspektů, proč přemýšlet, že příště „ten monitor, toner do tiskárny, firemní telefon, nebo kameru do auta apod.nakoupíte u nás – na perfektně připravené „liščí noře“ s vlastnoručním českým podpisem.

Základní profil VeaShopu

Jako český e-shop si zakládáme na maximálním prověření kvality námi nabízených výrobků.

Víme, že tuzemský internet je „zaplácán“ nabídkou e-shopů z různých končin a krajů, což se často projevuje i jistou mírou pochybností o hodnotě daného zboží.

Vybavení pro profesionální tisk


Proto chceme jít cestou toho, že základním stavebním kamenem našeho podnikání je budování spokojenosti a důvěry našich zákazníků. Lidověji řečeno – jako čeští majitelé dobře rozumíme našim spotřebitelům. A tedy i víme, že rychlost doručení do firem je též klíčovým faktorem.  

Momentálně disponujeme sortimentem od 300 světových značek a prodáváme více než 135 000 produktů – od těch k vybavení kanceláří, provozů či skladů až po věci každodenní spotřeby. A to je samozřejmě jen začátek.

10 výhod pro nákup firemního zboží na VeaShopu

  • •  Ryze český e-shop, který svým zákazníkům poskytuje vždy prvotřídní služby založené na profesionálním a transparentním jednání.
  • •  Komplexní nabídka a široký sortiment zboží umožňující kompletní vybavení prostor – od malých start-upů a škol až po velké halové prostory.
  • •  Vše na jednom místě, od IT a elektroniky přes malé spotřebiče, péči o tělo a bílé elektro, až po sport, volný čas, hobby a zahradu.
  • •  Zboží objednané do 16 hodin ve všední den doručujeme již do druhého dne.
  • •  Výhodné ceny i na fakturu s prodlouženou splatností.
  • •  Doprava nad 1000 Kč zdarma
  • •  Při plánovaném odběru většího množství zboží flexibilní možnost nastavení individuálních obchodních podmínek. Pro možnost individuálního nacenění můžete mimo jiné použít náš poptávkový formulář.
  • •  Zákaznický servis 24/7.
  • •  Možnost firemních zákazníků nakupovat po registraci za speciálních podmínek upravených jejich potřebám.
  • •  Využíváme celorepublikový systém EKO-KOM, který zajišťuje třídění, recyklaci a využití obalového odpadu na kvalitní evropské úrovni.


​​​​​Vybavení pro firemní prezentace

Proč je důležité mít kvalitně vybavenou kancelář?

Protože prakticky a funkčně vybavený firemní prostor je tak trochu „neviditelným“ předpokladem firemního úspěchu a dosahování efektivních výsledků. Neviditelným proto, že by vás na první pohled nejspíš nenapadlo, jak důležitým a pomyslným „jazýčkem na váhách produktivity“ může být. A právě nabídkou e-shopu VeaShop vám chceme pomoci takovéhoto funkčního a spolehlivého prostoru docílit.

Co získáte?


Vybavení do kanceláře

Zlepší se produktivita práce

Moderní firma potřebuje pro „dokonalý chod“ mnoho drobných i větších komponent, které společně vytvářejí pestrou mozaiku nutnou pro optimální výkon a pohodový psychický stav všech zaměstnanců.

Vytvořte pro své zaměstnance takové podmínky, ve kterých se budou moct plně soustředit na svou činnost. Ať už se jedná o pořízení plně funkčních notebooků, plánovacích tabulí, řezaček, skartovaček či dalších.

Zvýší se spokojenosti lidí – benefit k nezaplacení!

Např. různé mikro-ergonomické vychytávky (stojany na monitory, zádové či nožní opěrky atp.) pomohou jednotlivým zaměstnancům dosáhnout obrovské fyzické i psychické úlevy. Když tedy rozumně předcházet např. bolestem zad z dlouhodobého sezení, proč to i neučinit i díky dobře zvolenému vybavení?

Uvědomte si také fakt, že tím, jak jako majitelé podniků a firem dáváte svým zaměstnancům najevo svou péči, nepřímo jim přidáváte na hodnotě jejich vlastního sebehodnocení.

Důležitým aspektem je mimo jiné i estetická působivost daného prostředí. Obecně, a zcela přirozeně, platí, že čím líp se člověk v prostoru kolem sebe cítí, tím intenzivněji stoupá jeho loajalita.


Spokojenost zaměstnanců

Dlouhodobě se sníží náklady

Že kdo „šetří, má za tři“? Při plánovaní vybavení škol, firem nebo skladů to tak bohužel vůbec neplatí. A o tom něco víme, neboť se s vámi – jakožto majiteli a řediteli – dennodenně bavíme.

Samozřejmě je potřeba brát v potaz, že investice do kvalitního vybavení může představovat vyšší počáteční náklady, avšak dlouhodobě se tím markantně ušetří náklady na opravy a výměnu.

Na kvalitě se nevyplatí šetřit zvláště v případě, disponujete-li hodnotnějším firemním majetkem, jako je například vozový park. Pokud ano, rozhodně se podívejte do našeho sortimentu kde najdete kvalitní zabezpečovací kamery a další bezpečnostní prvky.

Nebo potřebujete vybavit svůj obchod? S námi je to hračka. Nabízíme celé pokladní systémy, včetně čteček čárových kódů, pokladních tiskáren, kotoučů do pokladen aj. U nás si jednoduše zařídíte celý obchod, bez nutnosti objíždět různé kamenné prodejny, jejichž sortiment bývá omezený.

Nejčastější chyby při vybavování pracovních prostor

  • •  Nedostatečné plánování
  • •  Přehlížení ergonomie
  • •  Podcenění významu kvality
  • •  Přeplnění prostoru.
  • •  Ignorování akustických potřeb, tedy nedostatečná zvuková izolace v otevřených kancelářích.
  • •  Špatné osvětlení
  • •  Nevhodná barva a design
  • •  Nedostatečné zajištění úložného prostoru
  • •  Přehlížení potřeb zaměstnanců
  • •  Nedostatek soukromí
  • •  Nepřizpůsobení se moderním technologiím
  • •  Přehlížení bezpečnosti
  • •  Přílišná uniformita
  • •  Nedostatečná ventilace
  • •  Nerespektování značky firmy
  • •  Nedostatek odpočinkových zón
  • •  Přehlížení budoucích technologických potřeb.
 

Vybavení pro profesionální marketing

Malý tip na závěr – udělejte firemní akce nezapomenutelnými s dárkovými poukazy!

Hledáte originální způsob, jak zpříjemnit vašim zaměstnancům, klientům či obchodním partnerům firemní akce, ať už se jedná o výroční události, Vánoce, obchodní setkání, teambuildingy, nebo jiné?

Dárkové poukazy jsou ideální volbou! Nabízíme široký výběr poukazů v hodnotě od 300 Kč do 5 000 Kč, které potěší každého.

Proč darovat dárkové poukazy?
  • • Jsou skvělé pro každou příležitost.
  • • Jsou flexibilní a univerzální. 
  • • Z naší nabídky si vybere každý! 


Dárkové poukazy, vouchery


Těšíme se na dlouhodobou spolupráci.

Váš nový partner na poli komplexního vybavení pro chod moderních firem, hal nebo škol. Ať už provozujete dopravní či stavební podnik, nebo potřebujete vybavit svou prodejnu či kanceláře, nic pro nás není překážkou!