Opotřebené podvozky na 80%, Pravý koncový převod vysypaný (nutná generální oprava) - proražený obal - nutná výměna, Neřadí zpátečku (nutná generální oprava převodovky), Snížený výkon hydraulické soustavy, Motor nepravidelný chod (nutná střední oprava), Úniky oleje ze zdvih pístnic, Prosezená sedačka, Úniky z hydraulické soustavy, Vůle radlice, Vadný pojezd (vtržený koncák), Kryty motorů jsou svařované a jdou špatně zavírat, Slzí pístnice na hlavní radlici, Opotřebovaný břit, Poškrabané sklo, Ohnutý schůdek, Roztržená sedačka, Škrablý konec pístnice, Provozní oděrky a poškození, Škrábance na karoserii, Opotřebený interiér, Počínající koroze karoserie, Provozní vůle v ovládání, Provozní vůle v uložení, Únik oleje z hydrauliky, Vlivem dlouhého stání mohou být některé pohyblivé části zatuhlé či zarezlé, Vybitý akumulátor, Znečištěný interiér