Svítí kontrolní světlo motoru, ale motor do nouzového režimu nepřechází, Ztrácí se chladící kapalina a přehřívá se! Příčina nezkoumána, S největší pravděpodobností se jedná o poškození těsnění pod hlavou, nebo prasklou hlavou válců, V motorovém oleji stopy chladící kapaliny patrné nejsou, Rám vozidla, rám korby, nápravy, vzduchojemy, výfuk, korba - silná koroze, Čelní sklo - několik prasklin, Polámané kryty prahů, Nefunkční vložka zámku levých předních dveří, Řízení jde ztuha, Stěrač se nevracení do základní polohy, Plachty - drobné trhliny, opravy, Některé pohyblivé části zatuhlé či zarezlé, Poškozená přední část od kamínků, Poškrábané okno od stěračů, Provozní oděrky a poškození, Škrábance na karoserii, Polámané plastové části, Poškozené čelní sklo od kamínků, Povrchová koroze kabiny, Povrchová koroze karoserie, Povrchová koroze nástavby, Provozní vůle v ovládání, Provozní vůle v uložení, Silná koroze kabiny, Silná koroze karoserie, Silná koroze nástavby, Úniky provozních kapalin, Vybitý akumulátor, Znečištěný interiér